اسنپ اسمایل یا کاور دندان

اسنپ اسمایل یا کاور دندان روشی‌است جدید که برای زیبایی هر چه سریع‌تر دندان‌ها به کار می‌رود. در این روش  لکه‌ها و تغییر رنگ‌هایی که به هر دلیل روی دندان ایجاد‌شده و نامرتبی  و یا شکستگی و سایش و لب پریدگی دندان ها را در کوتاه ترین زمان می پوشاند. عمر این  کاور بستگی به نوع نگهداری شما دارد و در شرایط و زمان مناسب عمر مفید بین ۵-۴ سال می باشد.

اسنپ دندان ، کاور دندان برای زیبایی می باشد که هر فک را به صورت جداگانه می پوشاند و به صورت یکپارچه تمام دندان ها را دربرمی گیرد و به صورت متحرک می باشد. یعنی پس از استفاده در طول روز می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه درد و فشار و ناراحتی، آن را از روی دندان ها جدا کنید.

کامپوزیت متحرک دندان( اسنپ اسمایل یا کاور دندان )‌:

جنس این کاور متحرک دندان که اصطلاحاً کامپوزیت متحرک نیز‌گفته می‌شود از استیل رزین کریستالیزه بسیار مقاوم‌است که در ضخامت بسیار کم ساخته‌می‌شود. با این روش زیبایی و جذابیت شما دو چندان خواهد شد.

از بین‌بردن فاصله ی بین دندانی با اسنپ اسمایل :

افرای که نمی توانند و یا شرایط مالی مناسبی برای‌پوشاندن فاصله بین دندان ها با روش های درمانی مانند کامپوزیت و یا لمینت و ایمپلنت را ندارند می توانند به وسیله ی این کامپوزیت متحرک تمام فاصله ها را بپوشانند و دندان ها را به صورت ردیفی و زیبا کنار هم به نمایش بگذارند.

لبخند فوری اسنپ اسمایل یا کاور دندان :

افرادی که زمان زیادی برای ترمیم و درمان های طولانی مدت دندان ها ندارند و زیبایی ظاهری برایشان بسیار مهم است. یا باید در مراسم ها و جلسات مهم شرکت کنند با کوتاه ترین زمان ممکن می توانند از این روش استفاده کنند.

پس اگر شما هم می خواهید مانند سلبرتی ها و اشخاص معروف بدرخشید و از لبخند خود لذت ببرید حتما این کامپوزیت متحرک را امتحان کنید تا اعتماد بنفس شما دو چندان شود. زیبایی حق شماست .

روش ساخت اسنپ آن اسمایل:

روش‌ساخت این پلاک متحرک اسنپ آن اسمایل اصلاً پیچیده‌نیست. شما با یک جلسه مراجعه به پزشک متخصص پس ازمعاینه و صلاح دید ایشان جهت انجام این روش مراحل بصورت تخصصی و دقیق بدون هیچ گونه تراش و درد و خونریزی از دندان های شما قالبگیری می شود. لازم به ذکر است که این کاور را شما می توانید به رنگ دلخواه متناسب با رنگ پوست و فرم صورت خود از رنگ طبیعی تا رنگ سفید یخچالی انتخاب کنید. پس از قالبگیری لابراتوار با روش های تخصصی و پیشرفته و با کمک دستگاه های فوق حرفه ای این کاور برای دندان را می‌سازد. پس از ساخت شما با مراجعه به پزشک خود و بررسی‌های دقیق و ضروری صورت‌گرفته و شرایط و نحوه نگهداری به شما توضیح و کاور متحرک به شما تحویل داده‌می‌شود.

معایب اسنپ آن اسمایل:

پلاک متحرک دندان اسنپ اسمایل برای افرادی که دندان های پوسیده دارند مناسب نیست. در صورت تمایل ابتدا باید پوسیدگی ها برداشته شود و سپس برای این کاور اقدام نمود.

با توجه به این که دندان تراشیده‌نمی‌شود. در برخی از افراد ممکن‌است روزهای اول در‌گفتن بعضی از کلمات که در آن‌ها (س) به کار‌رفته باشد حالت سوت ایجاد‌شود. ولی در عرض ۲ تا ۳ روز استفاده دهان و زبان به کاور عادت کرده و مانند روز اول می توان صحبت کرد .

اسنپ اسمایل های موجود در ایران  در حال حاضر غیر قابل جویدن می باشند. پس با اسنپ نمی توان غذا و مواد چسبنده مثل آدامس و پاستیل و …‌خورد. فقط می‌توان مایعات‌نوشید که آن هم پس از‌نوشیدن مایعات رنگی مانند قهوه و چایی و … حتما جهت جلوگیری از رنگ‌گرفتگی باید کاور شسته‌شود .

این پلاک موقتی است و بیشتر برای افرادی که به دنبال درمان موقتی است تجویز می شود. بنابراین در صورتی که می خواهید درمان اصولی و کاملی دریافت کنید، از کامپوزیت دندان، لمینت دندان و بلیچینگ دندان به عنوان درمان زیبایی اصلی استفاده کنید.

اگر سیگار وقلیان و دخانیات مصرف میکنید ممکن‌است این کاور زمان مصرف رنگ‌بگیرد. پس برای حفظ رنگ و براقیت اسنپ اسمایل خود زمان کشیدن‌سیگار این کاور را برداشته و پس از مصرف مجدد استفاده نموده.

با اسنپ آن اسمایل نمی توان خوابید زیرا ممکن است زمان خواب عادت به دندان قروچه داشته باشید و یا  دندان ها را به هم فشار دهید و کاورممکن است بشکند .

اسنپ آن اسمایل ارزان:

قیمت کاور دندان پلاستیکی نسبت به اسنپ دندان خیلی کمتر است. به این دلیل که برای ساخت کاور پلاستیکی مواد را با قرار دادن داخل آب گرم ، گرم کرده و به حالت ژله ای در می آورند و روی دندان قرار می دهند تا شکل دندان ها را بگیرد این روش را اصلا توصیه نمی کنیم. زیرا شما با خوردن مجدد یک نوشیدنی گرم و یا سرد این کاور شل شده و از روی دندان هایتان می افتد.

رنگ این کاور شیشه ای ایست و هیچ یک از لکه ها و تیرگی های روی دندان را نمی پوشاند . این کاور همان نایت گارد است افرادی که شبها دندان هایشان را روی هم فشار می دهندجهت جلو گیری از سایش و لب پریدگی  از این کاور استفاده می کنند. ولی برخی از افراد به علت نداشتن اطلاعات کافی از این کاورها به جای پلاک اسنپ آن اسمایل استفاده می کنند .

Share your love

Leave a Reply